אינדיאנה ג'ונס
וכמות הלקוחות החדשים בעסק שלך!

 

יש קשר בין הדוק הסצנה הכי טובה בסדרת הסרטים אינדיאנה ג'ונס לבין כמות הלקוחות החדשים שיהיו בעסק שלך.

תראה אם אתה יכול לגלות איך הקטע בסרט הבא קשור להשגת לקוחות חדשים רבים עבורך.

מספר אנשי שיווק מובילים בעולם טוענים שזאת הסצנה הכי טובה בסרטי אינדיאנה ג'ונס.

אחרי צפייה בקטע אל תציץ בתשובה שכתובה בהמשך.

 

נסה קודם לגלות אותה מצפייה בקטע מהסרט.

 

אינדיאנה ג'ונס

 


 

הקטע המדובר נמצא בסצנה בה אינדיאנה ג'ונס מתעמת בשוק הצפוף עם אמן החרבות שבבירור רוצה להרוג אותו. אמן החרבות עושה שילוב מורכב של תנועות ומדגים מעל כל צל של ספק שהוא מוכן, מעוניין, והכי חשוב – מסוגל לקצוץ את אינדיאנה ג'ונס לחתיכות.
 
המצב נראה רע.
 
לאינדיאנה אין דרך ברורה החוצה מהמצב.
 
אינדיאנה עבר קודם לכן דרך השוק כשהוא נלחם בידיו, אך כל יריביו עד לנקודה זו היו ניתנים לטיפול. היריב שעומד מולו כעת הוא בבירור לא כזה.
 
אז מה אינדיאנה עושה?
 


הוא שולף את האקדח באדישות וקור רוח, ויורה ביריב החרבות העומד לתקוף אותו וככה הורג אותו בירייה אחת. הבעיה נפתרה.

זה דבר יפה אבל מעטים (אם בכלל) מסוגלים לבצע זאת...

בגלל מוזרות כלשהי של השכל האנושי – ולכולנו יש כזו – פתרון כזה הוא אחד הדברים הקשים ביותר להשגה!

הרבה פעמים, ה"אינטליגנציה" שלנו עובדת כנגדנו. אנו מעלים עוד ועוד שיטות מסובכות, תוכניות ותסריטים וזונחים את הברור מאליו ואת הפתרון העוצמתי ביותר.

התרופה ל"מחלה" הזו היא לא קשה.

לתרופה יש שני חלקים:

  1. עליך להבין את הנטייה הטבעית לסבך דברים. למעשה, סמוך עליה שהיא תמיד תהיה פעילה
     
  2. שאל את עצמך את השאלות הבאות שוב ושוב: האם יש דרך פשוטה יותר? האם יש דרך ישירה יותר? האם יש דרך שדורשת פחות משאבים? 

ב-98 מתוך 100 מהמקרים, תמיד ישנה דרך פשוטה יותר – ועוצמתית יותר, לעשות דברים. אתה רק צריך להיות ממושמע לגבי החיפוש אחריה.
 
לא מלמדים דברים כאלה בבית ספר לסרטים... או בבית ספר לעסקים... אך מסתבר שזו אחת המיומנויות החשובות ביותר שיש.
 
אף אחד לא יכול ללמד אותך זאת.
 
מצד שני, אף אחד לא יכול לעצור אותך מלאמן את עצמך מלפעול עם התובנה הזו מרגע שהבנת את העוצמה שלה.

 

הכח שבפשטות!

 

נ.ב.

אפרופו לשמור את זה פשוט ולעשות החלטות מהירות וחכמות, בשנה הקרובה יש סיכוי רב שתופגז בעשרות אם לא מאות הצעות לפרסום, שיווק, קורסים, סדנאות ועוד אפשרויות רבות שאמורות להפוך אותך לעשיר בן רגע ולגרום ללקוחות לעמוד אצלך בתור.

הנוסחה היא תמיד באופן הבא:
שיטה חדשה או גורו גאון אחד מצא את הדרך לעשות טונות של כסף ללא מאמץ. שום ניסיון אינו דרוש. שום ידע לא הכרחי. לעזאזל, אתה אפילו לא צריך לעשות שום דבר (מלבד לשלם לגאון/גורו כסף)...
 

נ.ב. 2

יש לנו הצעה שונה עבורך.


ביום שלישי 23 יולי 2013 אנו מקיימים סמינר ייחודי בנושא:

 

171 שיטות להשגת לקוחות בחינם

 

הייחוד בסמינר הוא הכח של הפשטות. כל הידע שמועבר בסמינר הוא פשוט – פשוט עד כדי ...

אולם יישום של הידע הנלמד בשטח מביא תוצאות. או במילים אחרות – מזרים לעסק שלך דם חדש ולקוחות חדשים רבים.

לא מדובר על נוסחת קסם או על אופנה חולפת, אלא על שיטות שיווק זולות מאוד (כלום כסף), שהוכחו כמוצלחות מאוד לאורך עשרות שנים בכל תנאי שוק ובכל ענפי המשק.
 

להרשמה לסמינר ולפרטים נוספים – לחץ כאן

נ.ב. 3

דרך אגב, יש עוד נתונים לגבי הסיפור של הסצנה הזו.

שפילברג תכנן במקור סצנה עם כוריאוגרפיה מפורטת בה אינדיאנה ואמן החרבות נלחמים: חרב מול השוט המפורסם של אינדיאנה.

תוכננו שלושה ימי צילומים, שנקבעו בלוח הזמנים כדי לעשות את הסצנה וספילברג העריך זאת בעלות של 100,000 דולר ליום. זה היה בשנת 1981 כשב- 100,000 דולר יכולת לקנות דירה עם שלושה חדרי שינה בחלק הצפון מזרחי של ניו יורק.

ביום הצילומים הריסון פורד (אינדיאנה ג'ונס) הגיע חולה מאוד. הוא אכל משהו מקולקל בלילה שלפני. לא היה סיכוי שהוא יהיה מסוגל לעבוד כל היום.

"אני חושב שאני מסוגל לעבוד שעה", אמר הריסון פורד.

למי שמעולם לא היה מעורב בהפקה רחבת היקף, תן לי להסביר לך מה הייתה המשמעות...

דמיין כ-100 אנשי צוות המקבלים שכר גבוה הכוללים שחקנים, צלמים, עוזרי צלם, אנשי סאונד, חשמלאים, טכנאֵי תאורה, מאפרות, מעצבים, אנשי תלבושות, אנשי קייטרינג, והרשימה ממשיכה עוד ועוד, וכולם יושבים יום שלם ולא עושים דבר.

צילום של סרט עתיר תקציבים דומה מאוד לניהול קרב. אתה לא יכול להעביר כמה פלוגות עם כל הציוד לחזית ולומר "וואלה, אני חושב שזה יעבוד טוב יותר במרחק של 150 קילומטר מכאן. בוא נעביר את כולם..."

אז מה שפילברג עשה?

הוא כתב את הסצנה על המקום... תימצת אותה לגרסה שאנו כולם מכירים כבר יותר מ-30 שנה... צילם אותה בשעה אחת... לאחר מכן נתן את ההוראה לפרק את אתר הצילומים והשיג שלושה ימים יתרון לקראת הצילומים של שאר הסרט.

רוצה לנצל את הכוח של הפשטות בעסק שלך?

אנחנו מחכים לך ביום שלישי 23 יולי 2013 - אנו מקיימים סמינר ייחודי בנושא:

 

171 שיטות להשגת לקוחות בחינם


הייחוד בסמינר הוא הכח של הפשטות. כל הידע שמועבר בסמינר הוא פשוט – פשוט עד כדי ...

אולם יישום של הידע הנלמד בשטח מביא תוצאות. או במילים אחרות – מזרים לעסק שלך דם חדש ולקוחות חדשים רבים.

לא מדובר על נוסחת קסם או על אופנה חולפת, אלא על שיטות שיווק זולות מאוד (כלום כסף), שהוכחו כמוצלחות מאוד לאורך עשרות שנים בכל תנאי שוק ובכל ענפי המשק.

 

להרשמה לסמינר ולפרטים נוספים – לחץ כאן

שתף שתף עם החברים בפייסבוק את 'אינדיאנה גʹונס וכמות הלקוחות החדשים בעסק שלך! שתף עם החברים בטוויטר את 'אינדיאנה גʹונס וכמות הלקוחות החדשים בעסק שלך!