הסיפור העצוב של בעלי עסקים בישראל
להרבה עסקים קטנים בישראל יש שירותים או מוצרים מעולים.
הם נמצאים בעסק כי הם באמת מאמינים בעסק שלהם ובעזרה שהוא יכול לתת.
אנשים פונים אליהם ומתעניינים.
ויש להם שיחות טובות והם מנסים למכור בצורה הוגנת.
אבל...
רגע לפני השלב שבו הלקוח כבר מוציא את כרטיס האשראי או פנקס הצ'קים פתאום מתחילים התירוצים, ההיסוסים, והסיבות למה לא. הם יכולים להגיד משפטים כמו:
"תראה אני בעצם לא מחליט בלי להתייעץ... עם בן דודי השני מצד האימא החורגת של אישתי..."
"אתה באמת איש מכירות מעולה וממש נחמד, אבל אתה הבחור הראשון שאני פוגש, ואני לא יכול לסגור על כזה סכום בלי לעשות סקר שוק..." (שצפוי לקחת כ-14 שנים...)
"רק אם תעשה לי הנחה קטנה... של 40%" (כי למה עסקים צריכים להרוויח כל כך הרבה, הרי הם שם בשביל לעזור... ולפשוט רגל, לא?)
"תן לי לחשוב על זה. לישון על זה לילה (התכוונתי אלף לילה ולילה)..."
"למה אתה לוחץ עליי?"
"אתה יודע מה, שלח לי הצעת מחיר, ונדבר באחד השבועות הקרובים." (לא בחג שבועות הזה, לא שבועות הבא, בשבועות עוד כמה שנים...)
אין בעל עסק שלא מכיר את המשפטים האלה.
אנחנו מכירים את הסרט הזה ויודעים מה קורה בסוף:
הלקוח לא עונה לטלפון יותר (או שהוא עונה ואומר לבעל העסק: "בוא נישאר ידידים. זה לא אתה, זה אני...")
ובסוף?
בעל העסק מתבאס מעצמו, הלקוח מרגיש רע (כי הוא נישאר באותו מצב כמו קודם... או התפשר על פתרון פחות טוב)...
אבל את הבנקים זה לא ממש מעניין כמה בעלי עסקים משתדלים או עובדים קשה, מה שמעניין אותם זה שיש כסף בחשבון.
אז מה קורה אחר כך?
בעל העסק מחליט שמכירות זה לא בשבילו, והוא צריך לעסוק רק במה שהוא טוב בו.
אז הוא מתחיל לפנטז על הרעיון שהוא רק יביא איזה מישהו או מישהי שיעשו במקומו קצת מכירות...
וזו טעות. קשה.
אחרי שהכשרתי למעלה מ-20,000 מנהלים, חברות ובעלי עסקים ואימנתי אישית למעלה מ-1,000 בעלי עסקים - אני יכול לגלות לך את האמת הנוראית:
עסקים שלא יודעים לסגור (מכירות) - בסוף סוגרים (את העסק)!
יכולתי לספר כאן עכשיו על כל הדברים היפים שעשיתי בחיי, על כל העסקים שלי, ואת מי לימדתי וכל הבלה בלה הזה. ובאמת יש לי רקורד במכירות שיגרום למאסטרים הגדולים ביותר להגיד - כמו שילדים קטנים אומרים לגננת - "זה לא פייר. לא כוחות".
אבל אני יודע שזה לא ממש מעניין. מה שמעניין זה התכ'לס! איך עושים את זה!
לימדו אותנו שלסגור מכירות ולהתגבר על התנגדויות - זה או שיש לך את זה או שאין לך את זה.
שזה קשור למזל.
למצב רוח הלאומי.
שצריך להתאמן שנים על שנים כדי לפתח יכולת.
או שצריך להיות טיפוס מיוחד בשביל לסגור מכירות. ולא כולם בנויים בשביל זה...
ועוד ועוד סיבות למה לא לסגור עסקאות.
אבל כל התפיסות האלה משאירים את העסקים בבוץ ובלי הרבה כסף בחשבון הבנק.
האמת היא פשוטה להחריד.
כל אחד יכול ללמוד לסגור. כל אחד יכול להתגבר על התנגדויות בשיחת מכירה!
גם אני חשבתי שזה קשור קצת למזל עד שגיליתי את השיטה.
אני קורא לה: להביס כל התנגדות בצעד וחצי!
זו שיטה מוכחת שבאופן אישי הכשרתי בה מאות אנשים, ומדריכים שהכשרתי מלמדים אותה בכל העולם עם תוצאות מטורפות.
לשים לב.
יש רק 3 סוגי התנגדויות בסגירת מכירה. זהו.
התגלה שיש רק 3 סיבות שלקוח שבאמת רוצה לקנות, וצריך שירות או מוצר, מחליט בכל זאת לא לקנות אותו.
המקור של כל ההתנגדויות האלה הוא לא בחלק המודע והרציונאלי של אנשים.
ולכן לא משנה כמה בעל העסק מנסה להבין איפה הוא טעה, הוא לא ימצא סיבה הגיונית - כי אין כזו.
בסמינר - 'מאסטר במכירות - איך להביס כל התנגדות' אני הולך לחשוף את כל השיטה.
ואני הולך לגלות כבר עכשיו סוד.
להרבה אנשים יש פחד לא מוסבר מהחלטות.
הם החליטו בעבר ו...
טעו.
נכשלו.
הפסידו.
הם לא רוצים לטעות שוב!
זה המקור לסוג הראשון של ההתנגדויות - הפחד הנסתר הזה.
וכשיודעים את השיטה אפשר בתוך 5 משפטים לזהות את הפחד הנסתר הזה ו... לנטרל אותו.
הנה דוגמה מה יכול להדליק את השד הזה - ופשוט לגרום לאדם רציונאלי פשוט להגיד לך שטויות, לקום וללכת ולהפסיד עסקה מעולה בשבילו, ולגרום הרבה באסה לשניכם...
מוכנים?
לשים לב -
בעל עסק מגיע לסוף העסקה, הלקוח אומר לו שהוא רוצה לקנות, ואז בעל העסק מחפש את החוזה (אם זה סוג מכירה שמצריך הסכם/חוזה/הזמנת עבודה), או אפילו הולך להדפיס אותו...
פעולה קטנה כזאת גורמת ללקוח להירתע, ונותנת זמן לשדים בראש לעבוד ו... הלכה העסקה.
לכן הנה כלי קטן שכבר יכול להגדיל מכירות.
מה עושים?
פשוט להוציא מראש את דפי ההסכם ולשים על השולחן.
ואז כשמגיע הרגע, פשוט מתחילים למלא את הטופס בשלווה עם הלקוח.
פשוט, נכון?
עכשיו מה אם בעל העסק היה יודע לזהות כל סוג התנגדות, ויודע בדיוק מה לעשות כדי לפרק כל התנגדות.
וואו, כמה עסקאות אפשר לסגור!
הכסף והזמן שזה חוסך הם נכס מניב לכל בעל עסק!
רגע,
זהירות.
אני לא מקבל כל אחד לסמינר שלי.
מי שרוצה להמשיך לחשוב שעסקים זה עניין של מזל.
מי שרוצה להמשיך לחשוב שליצור קשר אישי קרוב עם לקוח לוקח שנים ותלוי באופי של הלקוח או באופי שלו...
אז זה לא בשבילו, כי אני הולך לגלות בסמינר איך להפוך כל לקוח לחבר שלך.
כדקאי לקרוא היטב למי מיועדת הסדנה.
מי שלא מוצא את עצמו ברשימת ההתאמה - אז זה לא בשבילו.
כמה זה עולה?
האמת שיכולתי לגבות על הסמינר הזה כל סכום. כי הוא באמת מגלה את הסודות הכי גדולים שלי איך לעשות המון המון המון המון כסף.
אם מישהו מגיע אליי להדרכה אישית של הסמינר הזה הוא ישלם 18,750 ₪.
אם הייתי גובה רק 1% מכל המכירות שהמשתתפים הפיקו ממנו עד היום, אני מאמין שהייתי מקבל עליו עד עכשיו בין 3 מיליון ל-5 מיליון ₪.
אבל החלטתי להסיר כל מחסום וללכת על מחיר סמלי אפילו מגוחך.
אם סוגרים אפילו עסקה אחת יותר, או פשוט מבינים איך לא להתפשר על הנחות לא מוצדקות - כבר בעסקה מרוויחים יותר מכל עלות הסמינר.
ואני אישית לא מכיר אפילו אדם אחד שהשתתף בסמינר הזה אי-פעם ולא מכר לפחות עסקה אחת יותר. בד"כ מדובר על עשרות עד מאות יותר עסקאות ובסכומים הרבה יותר גדולים מבעבר!
כל מה שעליך לעשות עכשיו הוא להירשם לסמינר
לעוד עשרות הצלחות...
הסדנה שיווק מעסקי לעסקים קטנים מיועדת למנהלים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים ש:
בסדנה מאסטר במכירות - איך להביס כל התנגדות נלמד:
אני דני וידיסלבסקי, בן 45, נשוי + מלאך.
לפני 20 שנה התחלתי לאמן בעלי עסקים. אני מאסטר בניהול ומומחה להתנהגות אנושית.
אודטה כתבה עליי בעיתון מעריב: "קוסם הכסף... דני וידיסלבסקי פשוט עילוי בשטח הקואצ'ינג (אימון אישי)...".
עזרתי ללקוחות שלי לייצר עלייה בהכנסות של מאות מיליוני שקלים.
עד היום העברתי סדנאות ללמעלה מ-20,000מנהלים ובעלי עסקים.
אימנתי מאות בעלי עסקים, והגדלתי את ההכנסות של הלקוחות שלי בכמה מאות מיליוני שקלים.
לאחר שהפכתי למרצה מבוקש למכירות ועסקים, בשנת 2002 הקמתי את וידיס שירותי ניהול בע"מ במטרה לעזור לבעלי עסקים ומנהלים לייצר לעצמם יותר כסף יותר זמן.
הכשרתי עד היום עשרות מרצים ויועצים בארץ ובעולם.
הסדנאות שפיתחתי מועברות היום בארה"ב, קנדה ודרום אמריקה.
בין השאר לימדתי ואימנתי מנהלים מחברות וארגונים גדולים כמו: מיקרוסופט, סלקום, קול ישראל, ויזה כאל, תנובה, אגד, בית ציוני אמריקה ועוד...
אני מנהל 4 עסקים ומנהל בהתנדבות את העמותה הגדולה ביותר בארץ לחינוך לערכים והורדת אלימות.
הזכות הגדולה ביותר שלי היא לעזור ואם למה שאתה עושה יש ערך, אשמח לעזור גם לך לעשות צעד קדימה לעבר החלומות שלך ואולי נגיע למקומות שעדיין לא חלמת שאפשר.
כל מה שאני הולך ללמד אותך בסדנה כתבתי לך כאן בהמשך, אבל לפני כן אני ממליץ לך לראות מה אחרים השיגו בסדנאות קודמות.
ההשקעה שלך בסדנה היא 3 תשלומים של 777 ₪
פעם ראשונה שלך בסדנה של וידיס? מגיע לך 70% הנחה!
ההשקעה שלך רק 3 תשלומים של 243 ₪.
בסדנה נלמד חוקי טבע של עסקים והתנהגות אנושית - הם נבדקו על אלפי עסקים, עובדים ומנהלים כמעט בכל תחום עיסוק והם עובדים בכל המקרים.
יחד עם זאת - אם תחליט מכל סיבה שהיא בתום הסדנה שלא הפקת דבר - תקבל 100% מהכסף חזרה ללא שאלות - החזר כספי מובטח בהתחייבות.
עד כה העברתי סדנאות וייעוץ למעל ל-20,000 מנהלים ובעלי עסקים, מעסקים זעירים ועד לחברות ענק - ביניהן: מיקרוסופט, סלקום, קול ישראל, ויזה כאל, תנובה, אגד, בית ציוני אמריקה ועוד...
אני מאמין תוצאות עקביות לאורך שנים.
מעל ל-98% מהמשובים שאני וצוות היועצים שלי קיבלו הם חיוביים וההישגים האדירים של הלקוחות שלנו מדברים בעד עצמם (אפשר לראות בדף זה כמה עשרות משובים מצולמים).
בסמינר לא תקבל תעודה על הזמן שישבת בכיסא. לא תלמד עוד תיאוריות. לא תצבור עוד ידע שלא תעשה בו שימוש לעולם. בסמינר תקבל רק כלים מעשייים שתוכל ליישם מיידית כדי לנהל את העסק שלך ביעילות מירבית ולהרוויח הרבה כסף ביושר.
אני כל כך בטוח במה שאני אומר לך שאני נותן לך 100% אחריות. אם בסיום הסדנה תחליט שהיא לא היתה שווה שקל, תקבל את כל הכסף חזרה. בלי שאלות.
רשימה חלקית (מאוד) של חברות, עסקים וארגונים שנציגיהם השונים השתתפו בסמינרים של דני וידיסלבסקי