שיווק מעשי לעסקים קטנים
"השוק מת"
"אי אפשר להתחרות במחירים שחברות הענק נותנות היום"
"פרסום אפקטיבי עולה הרבה כסף"
"היום צריך להיות מומחה פייסבוק / גוגל / מחשבים כדי לשווק"
"אני צריך מישהו שישווק אותי"
"אני שונא שיווק, תן לי לעשות את מה שאני טוב בו"
"הייתי בהמון סדנאות שיווק - זה הכל חרטא. זה טוב רק לאלו שמוכרים את הסדנאות"
"עשיתי מיצוב / מיתוג / יחסי ציבור - אין מספיק לקוחות"
"התחרות של היום הורגת לי את העסק"
"אי אפשר לעמוד בקצב של כל השינויים בשיווק באינטרנט. וכל השאר לא עובד"
את המשפטים האלה ומשפטים דומים, שמעתי אינספור פעמים מבעלי עסקים שבאים אליי.
זה לא מפליא.
יש כ- 400,000 עסקים בישראל.
98% זה עסקים קטנים ובינוניים.
לפי סקרים שערכנו רוב העסקים מתלוננים שאין להם מספיק לקוחות.
בעלי עסקים רבים מראים לי קבלות על הוצאות של שירותים שהם קנו לשיווק ופרסום וזה לא עבד להם.
בעלי עסקים רבים מראים לי דוגמאות לקמפניים שהם עשו בפייסבוק, בגוגל, בפליירים ובעיתונים ולא באים לקוחות.
ועם זאת הצורך בלקוחות הוא צורך בסיסי של עסק בכל גודל ומכל סוג.
על פי מחקר כל תושב במדינה נחשף לכ- 3500 מסרים פרסומיים ביום.
מתוך ה-3500 הוא זוכר 2 בלבד.
זאת אומרת ש-3498 זרקו את הכסף שלהם לפח כל יום.
זה לא מקרה שזוכרים את ה-2 האלה דווקא. הם עושים משהו מאוד מדוייק.
אבל לפני שנדבר על כך אני רוצה לספר על לקוח יקר שלי, ששמו אלון שדות.
אלון התחיל אצלי ייעוץ לפני כמה שנים. הוא הגיע עם עסק בחובות של 2.25 מיליון ש"ח. במהלך הייעוץ הם סגרו את החובות והעסק הביא רווחים של 750,000 ₪ כל שנה בשנתיים הראשונות לייעוץ.
בשנים האחרונות הוא הגיע לעסק שלו יום אחד בשבוע והעסק רץ על אוטומט. במקביל הוא פתח עוד עסקים.
לפני מספר שבועות הוא הגיע אליי עם אתגר:
'יש לי סוכנות תיירות די חדשה. אנחנו צריכים להביא עכשיו פי 5 הכנסות משנה שעברה אבל אין לנו פי 5 תקציב. אין לנו מקום לטעויות - ואני צריך עזרה.'
אז נפגשנו הוא ואני והשותפים שלו והמנכ"ל של החברה (שעובד כשכיר).
אספתי נתונים לצורך הכנת תחקיר וללמוד בדיוק מה קורה, לאן אנחנו רוצים להגיע ומה האמצעים שעומדים לרשותנו - החל מדילים בלעדיים ודרך רשימות דיוור (שרובן לא בדיוק לקהל היעד שלנו), אבל הבנתי שיש בסיס לעבודה.
אבל זה היה אתגר מעניין: איך להביא המון, המון, המון פניות ואיך להתחרות בגופים ענקיים בתחום. איך מביאים עשרות שיחות ביום כמו שרק אולי כמה חברות ענק בתחום עושות ובלי תקציבי הענק שיש להן.
הפעם הוא ביקש שאני אעשה זאת עבורם. 'אין זמן - אני צריך קסמים', הוא אמר.
אז זהו שאין לי באמת קסמים (למרות שאני קוסם מוסמך. באמת) - יש לי את שיטת וידיס לשיווק מעשי לעסקים קטנים.
זו שיטה שלא בדיוק מלמדים באוניברסיטה. אין בה תיאוריות כלכליות, במקום זאת יש בה צעדים מעשיים ושימוש ביסודות שיווקיים חזקים שעובדים. תמיד!
אז בניתי תוכנית עבודה. תוכנית מאוד מדויקת לפי שיטת וידיס לשיווק מעשי לעסקים קטנים.
הכנו את הכלים ויצאנו לדרך לפני כ-3 שבועות.
לאחר 48 שעות מתחילת הקמפיין נרשמו 2409 אנשים!
זה היה מטורף אבל הייתה עצירה קטנה ולא הייתי מרוצה.
שמתי יעד שתוך חודש נגיע ל-10,000 נרשמים ושהטלפון לא יפסיק לצלצל.
קיימתי ישיבת עבודה עם המנהל הטכנולוגי שלי שהוא גאון ומומחה לשיווק באינטרנט ועשיתי בקרת איכות. הבחנו שאחת המודעות היא לא בדיוק לפי הנוסחה של וידיס, ועשינו שינוי קל.
השינוי הכפיל פי 10 את הפניות לאותה מודעה וזרם הפניות התחדש והגענו כבר ליותר מ-11,986 נרשמים והיד עוד נטויה!
המשרד החל לקבל מבול בלתי פוסק של טלפונים ומאות אימיילים ופניות מכל כיוון. ובינתיים הספקנו לבצע רק 25% מהתוכנית הזאת, וזה הולך להיות מעל לכל הציפיות כשנגיע לממש את כל התוכנית.
ומעבר למה שזה מביא כרגע, יצרנו בעצם בסיס של לקוחות שאיתו אפשר לעבוד ולשווק להרבה שנים קדימה!
בנינו את זה תוך כדי שיש לנו נתונים מלאים של הלקוחות. כל אחד עם העדפות שלו ונתונים מדוייקים לשיווק ממוקד לכל לקוח.
עשינו את הקמפיין העיקרי בפייסבוק אבל למען האמת - שיטת וידיס עובדת גם על פליירים, עיתונים, רדיו, וכל מדיה אחרת. כי ברגע שהיסודות השיווקיים של וידיס מיושמים - יש תוצאות.
אלון הגיע לספר על כך לפני מספר ימים באולם ההרצאות שלנו:
אם יש מישהו שמגיע לו לזכות בכל הטוב הזה, זה אלון.
זמן קצר אחרי תחילת הקמפיין פנו מ-ynet וכבר ביקשו שנכין כתבה בהסתמך על הנתונים שקיבלנו מאנשים ולעשות ראיון עם אלון. והאפקט של הקמפיין הולך ומתרחב.
מה המסקנה?
לא צריך להוציא המון כסף בשביל שיווק אפקטיבי.
רק צריך לעשות את הפעולות הנכונות.
אני מאוד אוהב שיווק.
יש בשיווק שתי אהבות שלי בחיים: אנשים ותקשורת.
אתה גם צריך לעבוד עם אנשים, וגם צריך להבין התנהגות אנושית כדי לגרום להם לפעול בצורה שטובה לעסק ולהם.
וגם יש מלא, מלא תקשורות - כמו לטפל ב-9,300 פניות לדוגמה :-)
והסיפור שלי הוא כזה, בשנת 1996 התחלתי לעבוד בשירותי בריאות כללית מיד כשהשתחררתי מהצבא. הייתי איש מכירות.
אחרי שמכרתי כמו משוגע והרווחתי משכורות גבוהות (לחייל משוחרר), חשבתי איך אני מגדיל את המכירות שלי ובניתי מערך שיווק שלם כולל עובדים, טלמרקטינג, שליחים ופשוט הקמתי עסק בתוך קופת חולים כללית - עסק פרטי שלי.
בזמנו, קופת חולים כללית הייתה כנראה המעסיק הפרטי הכי גדול במשק. זומנתי למנהל מחוז תל אביב שזה המחוז הכי גדול. ולפני כל העובדים הוא נתן לי תעודה יחד עם פרס כספי של מצטיין השיווק של קופת חולים כללית וזה היה תוך שנה.
למדתי ויישמתי כלים שיווקיים והתחלתי לפתח את מה שאני קורא לזה היום שיטת וידיס לשיווק מעשי לעסקים קטנים.
בהמשך, חבר יקר שלי, איש עסקים יוצא דופן, פנה אליי כדי שאשווק סדנא.
רק מה, הוא רצה לעשות את הסדנא באצטדיון יד אליהו (בהיכל יד אליהו אפשר לסגור חלק מהאולם ולהציג ל-3000 איש.)
החלטתי ללכת על זה. התחלנו בפיילוט קטן. המטרה הייתה להביא 150 אנשים להרצאה. יישמתי כלים שיווקיים מדויקים שלמדתי וליטשתי והגיעו 270 איש!
ראינו שזה עובד טוב - החלטנו לעשות פיילוט נוסף לפני שאנחנו הולכים על קמפיין רחב, ושמנו מטרה להביא 750 אנשים, אבל הבאתי 1100 אנשים (זה היה בקאנטרי קלאב בתל-אביב).
ליטשתי את השיטה. והחלטנו ללכת על היכל הספורט ביד אליהו.
בזמנו לא היה פייסבוק וגוגל.
3,000 אנשים אז בימים לפני שהיה אינטרנט, לא היה פייסבוק, לא היה גוגל אדוורדס, לא היה את כל הדברים האלה! זה היה שנת 1999 בקושי מייקרוסופט ידעו מי המצחיקים האלה ופשוט הבאתי 3,000 איש ליד להיכל נוקיה להרצאה מרתקת!
זה היה עצום.
זמן לא רב אחר כך פנו אליי חבר'ה שארגנו תערוכה בדיזינגוף סנטר. הם הצליחו להביא לתערוכה כמה מאות מבקרים ונשאר שבוע לתערוכה.
אמרתי להם ליישם את אחת הטכניקות בשיטה - שלא דורשת פליירים ופרסום, ובלי להוציא שקל. הם יישמו את זה והביא מעל ל-7,000 איש בשבוע. הסברתי להם טריק קטן על תקשורת שיווקית ומה הם צריכים לעשות וזהו. זה פשוט עבד.
מאז כבר ייעצתי למאות עסקים והכשרתי אלפי מנהלים ובעלי עסקים בשיטות שלנו.
וככל שהמשכתי לעסוק בשיווק ככה הגעתי לנוסחה מאוד פשוטה. כמו כל דבר גאוני בחיים הנוסחה היא מאוד פשוטה אבל עד שלא יודעים אותה, זה כמעט בלתי אפשרי להצליח.
אם יודעים את הנוסחה וגם מיישמים אותה - כל עסק יכול להשתמש בזה.
אני מתרגש לספר על זה.
אני מנהל היום 4 עסקים ומנהל בהתנדבות את העמותה הגדולה במדינה לחינוך לערכים והורדת אלימות. יש לנו עשרות מתנדבים והעברנו עד היום הרצאות ליותר ממיליון אנשים. הכל בהתנדבות וכתרומה לקהילה.
ואין לנו תקציבי פרסום. פשוט כך. כדי להגיע ל-1,000,000 אנשים שמקבלים מאיתנו שירות, אנחנו פשוט משתמשים בכלים שיווקיים שעובדים.
בכל רגע נתון יש 2,000 הרצאות שהוזמנו מראש ברשימת ההמתנה שיש לנו שמגיעה לשנתיים קדימה.
אנחנו לא יכולים לעמוד בקצב של הדרישות וחייבים להתרחב כל הזמן.
ולמה סיפרתי לך על כל הדוגמאות האלה.
כי אני יודע היום בוודאות של 100% שיש שיטה שיווקית לעסקים קטנים שעובדת כל פעם. רק צריך ליישם אותה.
היא עובדת באינטרנט, והיא עובדת בשיווק מפה לאוזן, והיא עובדת בטלמרקטינג והיא עובדת בעיתון והיא עובדת עבור עסק זעיר של אדם אחד או עסק של כמה עשרות עובדים.
זו לא שיטה של אופנה חולפת. היא לא תלויה בעדכון האחרון של פייסבוק או בשינויים שעשו ב- gmail. כן, מומלץ לשלוט בפייסבוק וגוגל אבל כשיש לך שיטה בדוקה לשיווק אתה יכול להשתמש בכל כלי ולדעת מה יעבוד ומה לא יעבוד. תמיד!
העקרונות של השיטה הזו מיושמים כבר 150 שנה. קוקה קולה, מיקרוסופט, אפל וכל חברה מצליחה אחרת משתמשת בכמה סודות בסיסיים שגורמים לאנשים לפעול ולקנות.
העברתי עד היום המון סדנאות ביניהן סדרת הסדנאות '171 שיטות לשיווק בחינם' ועוד רבות אחרות. אבל אחרי שראיתי עסקים עושים ושוב ושוב את אותן השגיאות בשיווק, החלטתי לחשוף את כל השיטה שלנו.
לכן, ממש בקרוב אני הולך לחשוף את שיטת וידיס לשיווק מעשי לעסקים קטנים ולגלות הכל.
לפני שאני הולך לספר לך מה בדיוק אלמד אותך אני מזמין אותך לצפות בכמה סיפורי הצלחה מסמינרים אחרונים
לעוד (המון) עדויות - ללחוץ...
הסדנה שיווק מעשי לעסקים קטנים מיועדת למנהלים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים ש:
בסדנה שיווק מעשי לעסקים קטנים נלמד:
אני דני וידיסלבסקי, בן 42, נשוי + מלאך.
לפני כמעט 20 שנה התחלתי לאמן בעלי עסקים. אני מאסטר בניהול ומומחה להתנהגות אנושית.
אודטה כתבה עליי בעיתון מעריב: "קוסם הכסף... דני וידיסלבסקי פשוט עילוי בשטח הקואצ'ינג (אימון אישי)...".
עזרתי ללקוחות שלי לייצר עלייה בהכנסות של מאות מיליוני שקלים.
עד היום העברתי סדנאות ללמעלה מ-15,000 מנהלים ובעלי עסקים.
אימנתי מאות בעלי עסקים, והגדלתי את ההכנסות של הלקוחות שלי בכמה מאות מיליוני שקלים.
לאחר שהפכתי למרצה מבוקש למכירות ועסקים, בשנת 2002 הקמתי את וידיס שירותי ניהול בע"מ במטרה לעזור לבעלי עסקים ומנהלים לייצר לעצמם יותר כסף יותר זמן.
הכשרתי עד היום עשרות מרצים ויועצים בארץ ובעולם.
הסדנאות שפיתחתי מועברות היום בארה"ב, קנדה ודרום אמריקה.
בין השאר לימדתי ואימנתי מנהלים מחברות וארגונים גדולים כמו: מיקרוסופט, סלקום, קול ישראל, ויזה כאל, תנובה, אגד, בית ציוני אמריקה ועוד...
אני מנהל 4 עסקים ומנהל בהתנדבות את העמותה הגדולה ביותר בארץ לחינוך לערכים והורדת אלימות.
הזכות הגדולה ביותר שלי היא לעזור ואם למה שאתה עושה יש ערך, אשמח לעזור גם לך לעשות צעד קדימה לעבר החלומות שלך ואולי נגיע למקומות שעדיין לא חלמת שאפשר.
כל מה שאני הולך ללמד אותך בסדנה כתבתי לך כאן בהמשך, אבל לפני כן אני ממליץ לך לראות מה אחרים השיגו בסדנאות קודמות (אפשר לצפות בעדויות בדף זה).
השקעה שלך בסדנה היא 3 תשלומים של 777 ₪ כל אחד
פעם ראשונה שלך בסדנה של וידיס? מגיע לך 70% הנחה!
ההשקעה שלך רק 3 תשלומים של 243 ₪ כל אחד.
בסדנה נלמד חוקי טבע של עסקים והתנהגות אנושית - הם נבדקו על אלפי עסקים, עובדים ומנהלים כמעט בכל תחום עיסוק והם עובדים בכל המקרים.
יחד עם זאת - אם תחליט מכל סיבה שהיא בתום הסדנה שלא הפקת דבר - תקבל 100% מהכסף חזרה ללא שאלות - החזר כספי מובטח בהתחייבות.
עד כה העברתי סדנאות וייעוץ למעל ל-15,000 מנהלים ובעלי עסקים, מעסקים זעירים ועד לחברות ענק - ביניהן: מיקרוסופט, סלקום, קול ישראל, ויזה כאל, תנובה, אגד, בית ציוני אמריקה ועוד...
אני מאמין תוצאות עקביות לאורך שנים.
מעל ל-98% מהמשובים שאני וצוות היועצים שלי קיבלו הם חיוביים וההישגים האדירים של הלקוחות שלנו מדברים בעד עצמם (אפשר לראות בדף זה כמה עשרות משובים מצולמים).
בסמינר לא תקבל תעודה על הזמן שישבת בכיסא. לא תלמד עוד תיאוריות. לא תצבור עוד ידע שלא תעשה בו שימוש לעולם. בסמינר תקבל רק כלים מעשייים שתוכל ליישם מיידית כדי לנהל את העסק שלך ביעילות מירבית ולהרוויח הרבה כסף ביושר.
אתה מתחייב על זה?
אני כל כך בטוח במה שאני אומר לך שאני נותן לך 100% אחריות. אם בסיום הסדנה תחליט שהיא לא היתה שווה שקל, תקבל את כל הכסף חזרה. בלי שאלות.