משולחנו של דני וידיסלבסקי ("קוסם הכסף", מעריב):
אזהרה: אתה הולך להיחשף למידע שנוי במחלוקת.
המשך הקריאה על אחריותך בלבד!
יש לך שירות או מוצר מעולה.
אתה בעסק שלך כי אתה באמת מאמין בזה, ואתה גם אוהב לעזור לאנשים.
ואנשים פונים אליך.
ואפילו יש לך שיחות מכירה טובות.
אבל רגע לפני השלב שבו הלקוח כבר מוציא את כרטיס האשראי או פנקס הצ'קים פתאום מתחילים התירוצים, ההיסוסים, והסיבות למה לא:
"תראה אני בעצם לא מחליט בלי להתייעץ עם בן דודי השני מצד האימא החורגת של אישתי..."
"אתה באמת איש מכירות מעולה וממש נחמד, אבל אתה הבחור הראשון שאני פוגש, ואני לא יכול לסגור על כזה סכום בלי לעשות סקר שוק" (שצפוי לקחת כ-14 שנים...)
"רק אם תעשה לי הנחה קטנה של 40%" (כי למה אתה צריך להרוויח כל כך הרבה, הרי אתה פה בשביל לעזור לי - ולפשוט רגל בעצמך, לא?)
"תן לי לחשוב על זה. לישון על זה לילה (התכוונתי אלף לילה ולילה)..."
"למה אתה לוחץ עליי?"
"אתה יודע מה, שלח לי הצעת מחיר, ונדבר באחד השבועות הקרובים." (לא בחג שבועות הזה, לא שבועות הבא, בשבועות עוד כמה שנים...)
מכיר את המשפטים האלה?
האם כבר היית בסרט הזה?
מכיר את הסוף?
הלקוח לא עונה לטלפון יותר (או שהוא עונה ואומר לך: "בוא נישאר ידידים. זה לא אתה, זה אני...") ובסוף אתה מתבאס מעצמך, הלקוח מרגיש רע כי הוא נישאר באותו מצב כמו קודם... ואת מנהל הבנק שלך לא ממש מעניין כמה השתדלת השבוע.
ואולי אפילו החלטת שמכירות זה לא בשבילך ואתה טוב במה שאתה עושה. ואתה רק צריך להביא איזה מישהו או מישהי שיעשו במקומך קצת מכירות...
אחרי שהכשרתי למעלה מ-10,000 מנהלים, חברות ובעלי עסקים ואימנתי אישית מעל ל-400 בעלי עסקים - אני יכול לגלות לך את האמת הנוראית:
אם אתה לא יודע לסגור (מכירה) - בסוף אתה תסגור (את העסק)!
אני יכול לספר לך עכשיו על כל הדברים היפים שעשיתי בחיי, וכל העסקים שלי, ואת מי לימדתי וכל הבלה בלה הזה. ובאמת יש לי רקורד במכירות שיגרום למאסטרים הגדולים ביותר להגיד - כמו שילדים קטנים אומרים לגננת - "זה לא פייר. לא כוחות".
אבל אני יודע שאותך מעניין התכ'לס!
איך עושים את זה!
לימדו אותך שלסגור מכירות ולהתגבר על התנגדויות - זה או שיש לך את זה או שאין לך את זה.
שזה קשור למזל.
למצב רוח הלאומי.
שאולי אם תתאמן שנים על שנים, אז תוכל.
או שפשוט אתה לא הטיפוס. אתה לא בנוי לזה.
ועוד ועוד סיבות. אבל כל התפיסות האלה רק ישאירו אותך במצב הקיים, ובלי הרבה כסף בחשבון הבנק.
האמת היא פשוטה להחריד.
כל אחד יכול ללמוד לסגור. כל אחד יכול להתגבר על התנגדויות בשיחת מכירה!
גם אני חשבתי שזה קשור קצת למזל עד שגיליתי את השיטה.
אני קורא לה: להביס כל התנגדות בצעד וחצי!
זו שיטה מוכחת שבאופן אישי הכשרתי בה מאות אנשים, ומדריכים שהכשרתי מלמדים אותה בכל העולם עם תוצאות מטורפות.
שים לב.
יש רק 3 סוגי התנגדויות בסגירת מכירה. זהו.
התגלה שיש רק 3 סיבות שלקוח שבאמת רוצה לקנות, וצריך את השירות שלך, מחליט בכל זאת לא לקנות ממך.
המקור של ההתנגדויות האלה הוא לא בחלק המודע והרציונאלי של אנשים.
ולכן לא משנה כמה אתה מנסה להבין איפה טעית, אם אתה מנסה לחשוב על סיבה הגיונית, אתה לא תגיע אליה. כי אין כזו.
בסמינר - 'מאסטר במכירות - איך להביס כל התנגדות' אני הולך לחשוף את כל השיטה.
אבל אני הולך לגלות לך כבר עכשיו סוד.
להרבה אנשים יש פחד לא מוסבר מהחלטות.
הם החליטו בעבר וטעו. נכשלו. הפסידו.
הם לא רוצים לטעות שוב.
זה המקור לסוג הראשון של ההתנגדויות. בתוך 5 משפטים אתה תוכל לזהות את הפחד הזה ולנטרל אותו.
אתן לך דוגמה מה יכול להדליק את השד הזה - ופשוט לגרום לאדם רציונאלי פשוט להגיד לך שטויות, לקום וללכת ולהפסיד עסקה מעולה בשבילו, ולגרום הרבה באסה לשניכם...
אתה מוכן...
שים לב -
אתה מגיע לסוף העסקה, הלקוח אומר לך שהוא רוצה לקנות, ואז אתה מחפש את החוזה (אם זה סוג מכירה שמצריך הסכם/חוזה/הזמנת עבודה), או אפילו הולך להדפיס אותו... פעולה קטנה כזאת גורמת לו להירתע, ונותנת זמן לשדים בראש לעבוד... והלכה העסקה.
לכן כלי קטן שכבר יגדיל לך את המכירות. תוציא מראש את דפי ההסכם ושים על השולחן.
ואז כשיגיע הרגע, פשוט תתחיל למלא את הטופס בשלווה עם הלקוח.
פשוט, נכון?
תדמיין עכשיו שאתה יודע לזהות כל סוג התנגדות, ואתה יודע בדיוק מה לעשות כדי לפרק כל התנגדות.
דמיין כמה עסקאות תוכל לסגור!
תחשוב על הכסף והזמן שתחסוך!
לפני שאתה קופץ ואומר , איפה, מתי, כמה...
גילוי נאות:
אני לא מקבל כל אחד לסמינר שלי.
אם אתה רוצה להמשיך לחשוב שעסקים זה עניין של מזל.
אם אתה רוצה להמשיך לחשוב שליצור קשר אישי קרוב עם לקוח לוקח שנים ותלוי באופי שלו ושלך... אז זה לא בשבילך, כי אני הולך לגלות לך איך להפוך כל לקוח לחבר שלך.
תקרא היטב למי מיועדת הסדנה ותראה אם אתה יכול להתקבל אליה.
אם אתה לא מוצא את עצמך ברשימת ההתאמה - אז זה לא בשבילך.
אולי כרגע אתה חושב: כמה זה יעלה לי?
האמת שיכולתי לגבות על הסמינר הזה כל סכום. כי הוא באמת מגלה את הסודות הכי גדולים שלי איך לעשות המון המון המון המון כסף.
אם מישהו מגיע אליי להדרכה אישית של הסמינר הזה הוא ישלם 8,750 ₪.
אם הייתי גובה רק 1% מכל המכירות שהמשתתפים הפיקו ממנו עד היום, אני מאמין שהייתי מקבל עליו עד עכשיו בין 3 מיליון ל-5 מיליון ₪.
אז אתה תיכף תגלה שזה באמת מחיר סמלי.
אפשר להגיד שהמחיר אפילו מגוחך.
אם תסגור אפילו עסקה אחת יותר, או לא תתפשר על הנחות לא מוצדקות - כבר בעסקה אחת אתה תרוויח יותר מכל עלות הסמינר. ואני אישית לא מכיר אפילו אדם אחד שהשתתף בסמינר הזה אי-פעם ולא מכר לפחות עסקה אחת יותר. בד"כ מדובר על עשרות עד מאות יותר עסקאות ובסכומים הרבה יותר גדולים מבעבר!
אבל אני הולך לעשות לך את החיים קלים.
תקרא עד הסוף, תמלא את הפרטים - ואחד מאנשי הצוות שלי יצור איתך קשר כדי לספר לך גם על הבונוס בשווי 1395 ש"ח שמקבל כל מי שנרשם עכשיו.
הסדנה שיווק מעסקי לעסקים קטנים מיועדת למנהלים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים ש:
בסדנה מאסטר במכירות - איך להביס כל התנגדות נלמד:
"דני וידיסלבסקי פשוט עילוי בשטח הקואצ'ינג (אימון אישי) ליצירת כסף", אודטה (מעריב)
דני וידיסלבסקי (40, נשוי+1) הינו מומחה להתנהגות אנושית ומאסטר לניהול בעל שם עולמי.
דני העביר סמינרים ללמעלה מ-10,000 מנהלים ובעלי עסקים וסיפק ייעוץ עסקי וליווי למאות חברות ועסקים. לפני 11 שנים, לאחר ששימש כאיש מכירות מצטיין, מומחה לשיווק, יועץ עסקי ומרצה, והביקוש הרב לסמינרים שלו עלה בהתמדה, החליט דני להקים את וידיס שירותי ניהול בע"מ, ולספק לבעלי עסקים ומנהלים את העזרה הדרושה להם כדי שיוכלו להגדיל הכנסות, להתייעל וליצור לעצמם זמן פנוי.
דני הכשיר עד כה מרצים בארץ ובעולם והסדנאות שהוא פיתח מועברות היום על ידי מנטורים עסקיים בכל הערים המרכזיות בארה"ב.
עד כה דני העביר סדנאות וייעוץ לעסקים מכל הגדלים לרבות חברות ענק ביניהן: מיקרוסופט, סלקום, קול ישראל, ויזה כאל, תנובה, אגד, בית ציוני אמריקה ועוד...
דני מנהל 4 עסקים, ובמקביל מנהל בהתנדבות את העמותה הגדולה ביותר בארץ לחינוך לערכים והורדת אלימות.
לאורך השנים דני קיבל אלפי הוקרות על פעילויותיו מכל רחבי הגלובוס. למען האמת, כדי לתאר את פועלו של דני, בתחומים השונים של פעילויותיו: סמינרים, ייעוץ אישי, עסקים, תרומה לחברה, יידרש יותר מדף זה אך הדבר הטוב ביותר יהיה לשאול את אלו שנעזרו בו (אפשר לצפות בסיפורי הצלחה בדף זה).
השקעה שלך בסדנה היא 2,340 ₪
פעם ראשונה שלך בסדנה של וידיס? מגיע לך 70% הנחה!
ההשקעה שלך רק 3 תשלומים של 243 ₪ כל אחד.
בסדנה נלמד את חוקי הטבע של ניהול עסקים ושיווק - הם נבדקו על אלפי עסקים, עובדים ומנהלים כמעט בכל תחום עיסוק והם עובדים בכל המקרים.
יחד עם זאת - אם תחליט מכל סיבה שהיא בתום הסמינר שלא הפקת דבר מהסדנה - תקבל 100% מהכסף חזרה ללא שאלות - החזר כספי מובטח בהתחייבות.
עד כה העברתי סדנאות וייעוץ למעל ל-20,000 מנהלים ובעלי עסקים, מעסקים זעירים ועד לחברות ענק - ביניהן: מיקרוסופט, סלקום, קול ישראל, ויזה כאל, תנובה, אגד, בית ציוני אמריקה ועוד...
אני מאמין תוצאות עקביות לאורך שנים.
מעל ל-98% מהמשובים שאני וצוות היועצים שלי קיבלו הם חיוביים וההישגים האדירים של הלקוחות שלנו מדברים בעד עצמם (אפשר לראות בדף זה כמה עשרות משובים מצולמים).
בסמינר לא תקבל תעודה על הזמן שישבת בכיסא. לא תלמד עוד תיאוריות. לא תצבור עוד ידע שלא תעשה בו שימוש לעולם. בסמינר תקבל רק כלים מעשייים שתוכל ליישם מיידית כדי לנהל את העסק שלך ביעילות מירבית ולהרוויח הרבה כסף ביושר.