הצלחה בעסקים באמצעות תקשורת
משתתפי הסמינר מספרים:
הסמינר היה מעולה ונתן לי הרבה תובנות והארות על ענייני תקשורת בחיי היומיום.
רועי שבו
_____
דני היקר!
תודה - על יום מדהים, נפלא, "מאלף", מרתק, מנפץ מיתוסים - דעות קדומות וחינוך קלוקל - עם כל הכבוד הערכה והאהבה שאני חשה לכל העבר "המחנך" שלי.
אותם אני לא מאשימה /משמיצה - חלילה, אלא מכבדת ומעריכה והיום גם חשה כלפיהם רחמים, על זה שהם עדיין "לא מבינים" - את הטעות ואולי זה בגלל שלא זכו להגיע אל האנשים הנכונים ולהכיר את שיטת כל השיטות מה שנקרא אם כל השיטות.
אתמול - כשביקשת שנתמודד עם התרגיל של ל___________ (תרגיל מיוחד של סמינר הצלחה בעסקים באמצעות תקשורת), בליבי חששתי שלא אצליח, לא אוכל לתאר את הסיפוק שלי כשהתחברתי אל היכולות האלה, בלי קושי!
אני מודה לך על ההזדמנות הנפלאה שהענקת לי - להכיר ביכולות אלה.
נעמי בכר
על הסמינר
תקשורת בין אישית. המפתח להצלחה עסקית
תקשורת היא המרכיב החיוני ביותר בעסקים.
תקשורת עם עובדים,
תקשורת עם ספקים,
תקשורת עם לקוחות,
תקשורות עם רואה החשבון,
תקשורת עם מנהל הבנק,
תקשורת עם המחשב,
תקשורת עם... כל אחד וכל דבר.
100% מהפעולות בעסק מתבצעות באמצעות תקשורת.
אבל אז הדברים מתחילים להשתבש ואנו מקבלים:
חוסר הבנה
חוסר הסכמה
משברים וקשיים בניהול זמן
כעסים ומריבות
חוסר שיתוף פעולה
ועוד ועוד...
מצלצל מוכר?
תקשורת טובה היא המפתח להצלחה בכל עסק.
הבשורות הטובות הן שבאמצעות סדרה מיוחדת של תרגילים ניתן לשפר את יכולות התקשורות של כל מנהל.
כיצד תוכל להיות בתקשורת נכונה עם כל אדם?
לקבלת פרטים על הסמינר מלא את הפרטים הבאים ולחץ 'אני מעוניין! ספרו לי עוד'.
בסמינר נרחיב בנושאים הבאים:
תקשורת
- מהי תקשורת אמיתית?
- מה הדבר שקובע באיזה מידה תצליח בניהול העסק ובחיים?
- איזה נזקים נגרמים לך מדיי יום בגלל בעיות בתקשורת?
- מה הסוד הגדול ביותר בנושא יחסי אנוש?
בטחון עצמי
- האם יש לקוחות שאתה חש לא בנוח לידם?
- קרה לך שהיית בשיחה עם ספק או עובד אולם דעתך "ברחה" למקום אחר?
- איך מתמודדים עם ביקורת של לקוחות?
למה אין שולחנות?
- הסוד העסקי של ג'רי סיינפלד
- איך לומדים בסמינר בלי שולחנות?
- אפס ועוד אפס ועוד אפס ועוד 1 = 4?
- מהן השיטות המיוחדות לשיפור ביצועים של מנהלים?
ועוד...
- ייעוץ למנהלים - כיצד לגרום לעובדים שלך לבצע הוראות שלך במדויק?
- האצלת סמכויות – איך תדע שההוראות שלך אכן עברו לשטח?
- כיצד לפתור בעיות של עובדים / לקוחות / ספקים ובעלך/אשתך?
כיצד תוכל להיות בתקשורת נכונה עם כל אדם?
לקבלת פרטים על הסמינר מלא את הפרטים הבאים ולחץ 'אני מעוניין! ספרו לי עוד'.