ייעוץ עסקי ייעוץ עסקי, אימון והדרכה למנהלים
מומחים בהגדלת הכנסות וזמן פנוי למנהלים
חייג כעת: 072-2423333
חפש

איך להביס התנגדויות במכירה? סמינר של דני וידיסלבסקי

לפרטים והרשמה לסמינר 'איך להביס התנגדויות במכירה?' ללחוץ כאן

משתתפי הסמינר מספרים:

"מאז שאני עובדת עם יועץ ארגוני... וגם אחרי סמינר על המכירות עם דני וידיסלבסקי, מנכ"ל וידיס, פשוט לא יאומן איך הדברים התחילו לזרום.


מה הכוונה? – סגירת עסקאות.

 

אם מקודם זה היה 3 מתוך 10, עכשיו זה 8 מתוך 10!

 

אני מבינה יותר טוב מה באמת הלקוחה רוצה ויודעת לתת לה עזרה או תשובה. שיפרתי את היכולת לטפל בהתנגדויות.


מאז שלמדתי לעמוד מול הדברים, היכולת שלי לטפל במצבים השתפרה פי כמה. אני רואה את הבעיה וללא בזבוז זמן על לחשוב מה יכול לקרות או מה יהיה ובלי לבזבז זמן ואנרגיה - שלי או של הלקוחה, אני פשוט מעמתת את הסיטואציה והדברים הולכים כמו שצריך.


אני ממש מרוצה מהדברים שמשתפרים מכיוון שאני רואה שהם עובדים...


החומרים מהסמינרים פשוט עובדים, וזה פיצוץ."
תמרה מרקושין

_____

 

לכל ידידי!


ממליץ בחום על הסמינרים של דני וידיסלבסקי!


אני אהיה שם.

 

בברכה
אריה רביב

_____

 

הסמינר היום היה ענק. 

 

סגרתי כבר הערב בטלפון עסקה שלא הייתה סגורה, ועוד במחיר גבוה יותר ממה שהציע השותף שלי לאותו הלקוח קודם לכן.

 

דני, אתה מדהים!!!

 

רובי ראובני

 

 

על הסמינר:

כל מי שאי-פעם עסק במכירות מכיר את התסכול הענקי:

 

אתה מצליח איכשהו לעשות עבודה טובה בכל תהליך המכירה ואז ברגע האחרון, דקה לפני אחרי שעברת את כל הדרך הזאת, הלקוח אומר לך ש:

  • הוא צריך לחשוב על זה
  • להתייעץ עם מישהו
  • "לישון על זה"
  • לבדוק כמה דברים...

ברגע אחד הכל מתמוסס לך מול העיניים ואינך יודע מה לעשות כדי שהוא יסגור איתך.

 

עסקאות שלמות, מאמצי שיווק כבירים וכסף רב יורדים לטמיון.

 

רוב אנשי המכירות נופלים בשלב הסגירה פשוט בגלל שהם לא יודעים לזהות ולטפל ב 3 סוגי ההתנגדויות שקיימים.

 

תיזכר רגע בכל העסקאות ש"נפלו" לך ככה בשנה האחרונה, ותישאל את עצמך - כמה כסף הפסדת בעסקאות שלא סגרת?


 

רוצה לסגור כל עסקה בקלות?!

למידע נוסף על הסמינר - מלא את הפרטים הבאים ולחץ 'אני מעוניין! ספרו לי עוד'.

 

 

בסמינר נרחיב בנושאים הבאים:

משפטים נפוצים של לקוחות

  • "אני צריך לישון על זה לילה"
  • "אל תלחץ אותי!"
  • "אני אדבר עם אשתי ואחזור אליך"
  • "זה נראה לי קצת יקר"
  • "אני רוצה לבדוק קודם בעוד מספר מקומות לפני שאחליט"
  • "אני לא נוהג להחליט במקום. אף פעם"

שלושת סוגי ההתנגדויות

  • למה הלקוח מתנגד לנו?
  • מהן 3 סוגי ההתנגדויות של 99% מהלקוחות שלך?
  • מה הנוסחה הסודית לטיפול בכל סוג התנגדות?
  • למה אסור לתת הנחות? הקשר בין ייעוץ אסטרטגי ומכירות

היכולת הכי חשובה לסגירת עסקאות

  • מה היכולת שתקבע אם תצליח לסגור עסקה או לא?
  • למה מגיעות התנגדויות של לקוחות?
  • איזה משוואה מתמטית קשורה לסגירות?

 

רוצה לסגור כל עסקה בקלות?!

למידע נוסף על הסמינר - מלא את הפרטים הבאים ולחץ 'אני מעוניין! ספרו לי עוד'.

 

 

 

 

שתף שתף עם החברים בפייסבוק את 'איך להביס התנגדות במכירה שתף עם החברים בטוויטר את 'איך להביס התנגדות במכירה